Punkt Obsługi Klienta ZTM na Moście Teatralnym od soboty będzie zamknięty
Przypominamy - piątek, 18 listopada będzie ostatnim dniem funkcjonowania Puntu Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego na moście Teatralnym. Od soboty pasażerowie będą mogli korzystać między innymi z POK pod Kaponierą.
Piątek - 18 listopada będzie ostatnim dniem funkcjonowania tymczasowego Puntu Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego na moście Teatralnym. Od ponad 3 tygodni pasażerowie transportu publicznego mogą korzystać z nowoczesnego, 3-stanowiskowego POK ZTM pod rondem Kaponiera, w którego zastępstwie - na czas modernizacji Kaponiery - był czynny punkt na "Teatralce" - informuje Agnieszka Smogulecka, ZTM.
W nowym Punkcie Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego znajdującym się na poziomie -1 (opodal wejścia od strony ulicy Zwierzynieckiej) pasażerowie do dyspozycji mają trzy stanowiska. Mają też do dyspozycji stolik do wypełniania druków lub wniosków oraz pisania dokumentów. W POK na Kaponierze pasażerowie mogą też złożyć wniosek o wydanie PEKA, odebrać gotową kartę PEKA, kupić kartę na okaziciela czy zapisać ulgi na karcie. Można tu także zapłacić opłatę dodatkową, a także poznać szczegóły związane z objazdami czy promocjami biletowymi.
W punkcie pod Kaponierą można skorzystać także ze stanowiska Biura Obsługi Klienta (czynnego w od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00 do 17.00). W BOK można m.in.: złożyć wniosek, reklamację, odwołanie lub otrzymać zaświadczenie o ważności biletu - dodaje Smogulecka.
POK czynny jest od poniedziałku do piątku od 6.00 do 20.00.
Ponadto w obrębie węzła Kaponiera pasażerowie mają także do dyspozycji sześć biletomatów uruchomionych na przystankach:
- rondo Kaponiera na moście Uniwersyteckim (2x),
- rondo Kaponiera na ulicy Roosevelta (2x),
- rondo Kaponiera na poziomie -2 (2x)
Natomiast jeden automat biletowy znajduje się na poziomie -1, przy wejściu pod rondo od strony ulicy Zwierzynieckiej, obok Punktu Obsługi Klienta ZTM.