Kaponiera: w podziemiach otwarto już Punkt Obsługi Klienta ZTM
Pasażerowie komunikacji miejskiej mogą już korzystać z nowego Punktu Obsługi Klienta ZTM na poziomie -1 Kaponiery. Punkt otwarto w poniedziałek, a pierwszy klient odwiedził go już kilka minut po godzinie 6.00.
Nowy POK Zarządu Transportu Miejskiego zlokalizowano na poziomie -1 ronda Kaponiera, naprzeciwko wejścia od strony ulicy Zwierzynieckiej. - Pierwszy klient odwiedził nowy Punkt Obsługi Klienta w poniedziałek, kilka minut po godzinie 6.00. Kupił bilet trasowany do 6 przystanków. Jednak POK to nie tylko miejsce doładowania karty PEKA lub kupna jednorazowego biletu czasowego - wyjaśnia ZTM.
W POK na Kaponierze pasażerowie mogą też złożyć wniosek o wydanie PEKA, odebrać gotową kartę PEKA, kupić kartę na okaziciela czy zapisać ulgi na karcie. Można tu także zapłacić opłatę dodatkową, a także poznać szczegóły związane z objazdami czy promocjami biletowymi.
W POK znajdują się trzy stanowiska. Pomyślano też o kąciku dla dzieci. - Ponieważ klientami mogą być pasażerowie przesiadający się na Kaponierze - w lokalu umieszczono monitor z informacjami ile minut pozostało do odjazdu pojazdów linii przebiegających przez ten węzeł - dodaje.
POK czynny jest od poniedziałku do piątku od 6.00 do 20.00. Od 9.00 do 17.00 działa tu także Biuro Obsługi Klienta ZTM - można tu m.in. złożyć reklamację. Obok znajdują się czytnik kart PEKA oraz biletomat. Docelowo punkt na Kaponierze zastąpi ten z mostu Teatralnego. POK na Teatralce ma zostać zamknięty w listopadzie.