Reklama
Reklama

Kaponiera: w podziemiach otwarto już Punkt Obsługi Klienta ZTM

fot. ZTM
fot. ZTM

Pasażerowie komunikacji miejskiej mogą już korzystać z nowego Punktu Obsługi Klienta ZTM na poziomie -1 Kaponiery. Punkt otwarto w poniedziałek, a pierwszy klient odwiedził go już kilka minut po godzinie 6.00.

Nowy POK Zarządu Transportu Miejskiego zlokalizowano na poziomie -1 ronda Kaponiera, naprzeciwko wejścia od strony ulicy Zwierzynieckiej. - Pierwszy klient odwiedził nowy Punkt Obsługi Klienta w poniedziałek, kilka minut po godzinie 6.00. Kupił bilet trasowany do 6 przystanków. Jednak POK to nie tylko miejsce doładowania karty PEKA lub kupna jednorazowego biletu czasowego - wyjaśnia ZTM.

W POK na Kaponierze pasażerowie mogą też złożyć wniosek o wydanie PEKA, odebrać gotową kartę PEKA, kupić kartę na okaziciela czy zapisać ulgi na karcie. Można tu także zapłacić opłatę dodatkową, a także poznać szczegóły związane z objazdami czy promocjami biletowymi.

W POK znajdują się trzy stanowiska. Pomyślano też o kąciku dla dzieci. - Ponieważ klientami mogą być pasażerowie przesiadający się na Kaponierze - w lokalu umieszczono monitor z informacjami ile minut pozostało do odjazdu pojazdów linii przebiegających przez ten węzeł - dodaje.

POK czynny jest od poniedziałku do piątku od 6.00 do 20.00. Od 9.00 do 17.00 działa tu także Biuro Obsługi Klienta ZTM - można tu m.in. złożyć reklamację. Obok znajdują się czytnik kart PEKA oraz biletomat. Docelowo punkt na Kaponierze zastąpi ten z mostu Teatralnego. POK na Teatralce ma zostać zamknięty w listopadzie.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

4℃
-2℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
14 km
Stan powietrza
PM2.5
14.70 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro