Reklama
Reklama

Znowu problem z PEKA: "to jest kpina"

Pasażerowie komunikacji miejskiej, którzy od weekendu próbują zalogować się na swoje konto PEKA by np. przedłużyć ważność biletu lub uzupełnić tportmonetkę, nie mogą tego zrobić. ZTM nie informuje o problemach, co tylko potęguje złość pasażerów.

Do naszej redakcji dociera mnóstwo maili od pasażerów, którzy skarżą się na problemy z systemem PEKA. - Od piątku nie działa system PEKA, oczywiście brak jakiegokolwiek komunikatu. Przy próbie logowania na stronie pojawia się "błędne dane logowania", próba przypomnienia hasła zwraca "Brak adresu e-mail w bazie". To jest kpina, jak jest zaprojektowany ten system. Sam od 3 dni nie mogę kupić sieciówki, na szczęście miałem środki i mogłem do pracy pojechać na e-portmonetce - pisze Adrian.

Takich sygnałów dotarło do nas więcej. - Wiele osób próbuje zalogować się na konto, a miasto jak zwykle zlewa temat. Może pora postawić pytanie kto za to odpowiada i jaka jest alternatywa (której nie ma) - jak Poznań tak bardzo stawia na komunikację miejską (podobno), a nawet nie daje możliwości kupienia biletu by z niej korzystać - zauważa czytelnik.

- Jest nowy miesiąc i wiadomo, że będą w poniedziałek wzmożone kontrole. ZTM nie podaje żadnej informacji na temat tego co się dzieje. Jest to może celowe działanie, wszak wielu ludzi zwyczajnie będzie zmuszonych pojechać w poniedziałek do pracy bez biletu, a wiadomo że pieniądze z nałożonych dodatkowych opłat małe nie są - podkreśla Patryk.

Podobne problemy z logowaniem się do systemu miały miejsce tydzień temu - również w weekend. Zadaliśmy pytanie w Zarządzie Transportu Miejskiego o prawdopodobną awarię. Nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi. Na stronie internetowej ZTM i systemu PEKA nie ma żadnej informacji o awarii.

  • Aktualizacja
    poniedziałek, 3.10.2016 r., godz. 09.16
    Aktualizacja
    poniedziałek, 3.10.2016 r., godz. 09.16
    Jak właśnie poinformował ZTM: W systemie PEKA pojawił się problem z identyfikacją hasła i loginu. ZTM, wspólnie z wykonawcą systemu, pracuje nad usunięciem usterki.
  • Aktualizacja
    poniedziałek, 3.10.2016 r., godz. 09.52
    Aktualizacja
    poniedziałek, 3.10.2016 r., godz. 09.52
    Można już zalogować się do systemu PEKA, ale wciąż występuje problem z dokonaniem transakcji przez internet.
  • Aktualizacja
    poniedziałek, 3.10.2016 r., godz. 10.17
    Aktualizacja
    poniedziałek, 3.10.2016 r., godz. 10.17
    Znowu pojawił się problem z logowaniem do systemu. ZTM pracuje nad usunięciem awarii.
  • Aktualizacja
    poniedziałek, 3.10.2016 r., godz. 11.55
    Aktualizacja
    poniedziałek, 3.10.2016 r., godz. 11.55
    Awarię usunięto.
Reklama

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

2℃
-2℃
Poziom opadów:
2 mm
Wiatr do:
11 km
Stan powietrza
PM2.5
53.87 μg/m3
Umiarkowany
Zobacz pogodę na jutro
RODO info obraz

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo

Wykorzystujemy pliki cookies w celu zapewnienia optymalnego działania strony internetowej oraz ułatwienia Państwu korzystania z naszego serwisu. Pozwala to m.in. dostosować wygląd strony internetowej oraz reklamy do Państwa preferencji. Dane osobowe będą używane także do personalizacji reklam, a pliki cookie mogą być używane do reklam spersonalizowanych i niespersonalizowanych. Pliki cookies wykorzystujemy także w celach statystycznych. Zarządzać plikami coookies mogą Państwa z poziomu wykorzystywanej przeglądarki internetowej. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce Prywatności.