Znowu problem z PEKA: "to jest kpina"
Pasażerowie komunikacji miejskiej, którzy od weekendu próbują zalogować się na swoje konto PEKA by np. przedłużyć ważność biletu lub uzupełnić tportmonetkę, nie mogą tego zrobić. ZTM nie informuje o problemach, co tylko potęguje złość pasażerów.
Do naszej redakcji dociera mnóstwo maili od pasażerów, którzy skarżą się na problemy z systemem PEKA. - Od piątku nie działa system PEKA, oczywiście brak jakiegokolwiek komunikatu. Przy próbie logowania na stronie pojawia się "błędne dane logowania", próba przypomnienia hasła zwraca "Brak adresu e-mail w bazie". To jest kpina, jak jest zaprojektowany ten system. Sam od 3 dni nie mogę kupić sieciówki, na szczęście miałem środki i mogłem do pracy pojechać na e-portmonetce - pisze Adrian.
Takich sygnałów dotarło do nas więcej. - Wiele osób próbuje zalogować się na konto, a miasto jak zwykle zlewa temat. Może pora postawić pytanie kto za to odpowiada i jaka jest alternatywa (której nie ma) - jak Poznań tak bardzo stawia na komunikację miejską (podobno), a nawet nie daje możliwości kupienia biletu by z niej korzystać - zauważa czytelnik.
- Jest nowy miesiąc i wiadomo, że będą w poniedziałek wzmożone kontrole. ZTM nie podaje żadnej informacji na temat tego co się dzieje. Jest to może celowe działanie, wszak wielu ludzi zwyczajnie będzie zmuszonych pojechać w poniedziałek do pracy bez biletu, a wiadomo że pieniądze z nałożonych dodatkowych opłat małe nie są - podkreśla Patryk.
Podobne problemy z logowaniem się do systemu miały miejsce tydzień temu - również w weekend. Zadaliśmy pytanie w Zarządzie Transportu Miejskiego o prawdopodobną awarię. Nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi. Na stronie internetowej ZTM i systemu PEKA nie ma żadnej informacji o awarii.
Najpopularniejsze komentarze