Punkt Obsługi Klienta ZTM powstanie pod Rondem Kaponiera
W październiku pod Rondem Kaponiera powstanie nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM. Punkt zostanie zlokalizowany w rejonie wejścia od strony ulicy Zwierzynieckiej.
Punkt ZTM pod Rondem Kaponiera istniał przed rozpoczęciem remontu, ale nie było to miejsce przyjazne pasażerom, którzy często stali w długich kolejkach do okienka kasowego. Nowy punkt ma znacząco poprawić jakość obsługi pasażerów -W nowym POK ZTM pasażerowie będą mogli korzystać z trzech stanowisk. Klienci będą mieli do dyspozycji stolik do wypełniania druków lub wniosków oraz pisania dokumentów. Będzie też miejsce na ulotki informacyjne, z których pasażer dowie się m.in. o aktualnie obowiązujących promocjach biletowych czy wydarzeniach związanych z transportem publicznym. Każdy będzie mógł sprawdzić stan swojej karty PEKA na elektronicznym czytniku. W POK znajdzie się także specjalny monitor, z którego pasażer dowie się, za ile minut z danego przystanku odjedzie pojazd na interesującej go linii. Planujemy także stworzenie przyjaznego kącika da dzieci - informuje ZTM.
POK pod Rondem Kaponiera będzie działał od godziny 6 do 20, a dodatkowo uruchomione zostanie - czynne od 9 do 18 - Biuro Obsługi Klienta, w którym będzie można złożyćwniosek, reklamację, odwołanie lub otrzymać zaświadczenie o ważności biletu. Punkt pod Kaponiera zastąpi POK znajdujący się obecnie na Moście Teatralnym.