W Punkcie Obsługi Klienta ZTM na Dworcu Śródka biletu nie kupisz!
Dodano niedziela, 13.12.2015 r., godz. 15.23
Przypominamy, że od poniedziałku 14 grudnia ruszy remont Punktu Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego na Dworcu Śródka. Prace będą trwały przez 10 dni.
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu systematycznie podnosi jakość obsługi pasażerskiej w Punktach Obsługi Klienta. Tym razem do remontu przewidziany jest POK na Dworcu Śródka. W celu podniesienia standardu obsługi klienta planujemy m.in. podniesienie wysokości okienek w celu ułatwienia obsługi klienta oraz montaż szerszego blatu do wypełniania dokumentów - informuje Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.
Punkt będzie nieczynny od 14 do 24 grudnia. Pasażerowie, którzy we wnioskach o wydanie karty PEKA wskazali jako miejsce ich odbioru POK na Dworcu Śródka proszeni są o odbiór kart w najbliższym Punkcie Obsługi Klienta znajdującym się na Dworcu Rataje (czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-20.00).