Reklama
Reklama

Poznań: 5 szyldów walczy o miano wzorcowego

fot. materiały organizatorów konkursu

Do 7 grudnia można oddawać głosy na szyldy najlepiej wpisujące się w przestrzeń miejską. Jury konkursowe wybrało pięciu finalistów.

To już 4. edycja konkursu na wzorcowy szyld - reklamę, która w sposób estetyczny wpisuje się w przestrzeń Poznań. - Zamiast krytykować i piętnować złe przykłady chcielibyśmy wyróżnić te dobre, które stanowić powinny wzór do naśladowania. Celem konkursu jest wybranie najładniejszego i najlepiej wpisującego się w naszą przestrzeń miejską szyldu. Z morza tandety i pstrokacizny chcemy wyłowić perełki i uświadomić poznaniakom, że estetyczny i nieagresywny szyld może być ciekawym uzupełnieniem budynku. Chcemy Wam pokazać, że szyld może przyciągać i upiększać przestrzeń, która nas otacza - wyjaśniają organizatorzy konkursu ze stowarzyszeń Ulepsz Poznań, Inwestycje dla Poznania oraz z Uniwersytetu Artystycznego.

To mieszkańcy mogli zgłaszać swoje propozycje szyldów, które powinny być nominowane do nagrody. Ostatecznie konkursowe jury wybrało finałową piątkę. Są to szyldy: Pod Nosem przy ul. Żydowskiej 35, 239 przy ul. Sczanieckiej 10/2, Merino przy Placu Wolności 8, Miler Spirits & Style przy ul. Podgórnej 8 oraz kilku przedsiębiorstw zlokalizowanych przy ul. Krysiewicza 5.

Internetowe głosowanie na najlepszy szyld rozpoczęło się w poniedziałek i potrwa do godziny 20.00 7 grudnia. Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi 9 grudnia. Głosować można TUTAJ. Zobacz jak prezentują się finaliści:

Reklama

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Kolejne ostrzeżenie IMGW: może być ślisko!
4℃
2℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
19 km
Stan powietrza
PM2.5
10.60 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro
RODO info obraz

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo

Wykorzystujemy pliki cookies w celu zapewnienia optymalnego działania strony internetowej oraz ułatwienia Państwu korzystania z naszego serwisu. Pozwala to m.in. dostosować wygląd strony internetowej oraz reklamy do Państwa preferencji. Dane osobowe będą używane także do personalizacji reklam, a pliki cookie mogą być używane do reklam spersonalizowanych i niespersonalizowanych. Pliki cookies wykorzystujemy także w celach statystycznych. Zarządzać plikami coookies mogą Państwa z poziomu wykorzystywanej przeglądarki internetowej. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce Prywatności.