Reklama

Awaria systemu PEKA: problemy z logowaniem na konto i doładowaniami

Czytelnicy informują nas o problemach z systemem PEKA, które pojawiają się w czwartkowy poranek. Nie można było zalogować się na swoje konto przez stronę internetową, a także doładować karty w Punktach Sprzedaży Biletów. Sytuację udało się jednak szybko opanować.

Jak pisze nasza czytelniczka Alicja, system PEKA nie działa. - Nie działają doładowania w kioskach (np. na Rondzie Jana Nowaka Jeziorańskiego), nie można również zalogować się na konto na stronie. Po kontakcie z Obsługą Klienta, awaria została potwierdzona - oczywiście nie wiadomo jak długo potrwa naprawa. Niestety należy zaopatrzyć się w bilety papierowe, pomimo tego, że jest to awaria ze strony ZTM - wyjaśnia.

Zalogowanie się na swoje konto PEKA przez internet rzeczywiście po godzinie 10.00 nie było możliwe. Po wpisaniu prawidłowo loginu i hasła wyświetlał się komunikat "system chwilowo niedostępny". Po chwili zaczął się pojawiać komunikat "Serwer nie może zrealizować twojego żądania ze względu na konserwację lub zbyt duże obciążenie".

Bartosz Trzebiatowski z ZTM potwierdza, że miało miejsce pewne "spowolnienie", ale sytuacja już wróciła do normy. - Spowolnienie działania systemu było wynikiem prac modernizacyjnych, a także prawdopodobnie tego, że obecnie dokonywanych jest wiele transakcji w ramach systemu - mówi. - Obecnie system działa prawidłowo - kończy.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

3℃
-1℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
20 km
Stan powietrza
PM2.5
37.02 μg/m3
Umiarkowany
Zobacz pogodę na jutro