Reklama
Reklama

ZTM: zmiany na Ogrodach, Punkt Obsługi Klienta w nowym miejscu

fot. ZTM Poznań
fot. ZTM Poznań

Zarząd Transportu Miejskiego wychodzi naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i uruchamia Punkt Obsługi Klienta na Ogrodach w nowej lokalizacji. Pasażerowie będą obsługiwani w dużo lepszych warunkach i to już od poniedziałku.

Remont ulicy Dąbrowskiego wciąż trwa, ale pasażerowie komunikacji miejskiej mieszkający na Ogrodach cały czas korzystają tu z Punktu Obsługi Klienta ZTM. Od poniedziałku zmieni się miejsce, w którym obsługiwani będą pasażerowie.

Zmiany są spore. Do tej pory pasażerowie na Ogrodach byli obsługiwani w jednym okienku i to pod gołym niebem. - Na zmianie zyskają klienci: zamiast jednego okienka pod gołym niebem jak w obecnej lokalizacji, będą mieli do dyspozycji trzy stanowiska w nowocześnie urządzonym wnętrzu. Nie będzie już problemu z ulicznym hałasem utrudniającym komunikację klienta z osobą obsługującą lub brakiem dogodnej możliwości wypisania dokumentu. W punkcie znajdzie się bowiem mini-poczekalnia z ławeczką oraz stołem, przy którym w komfortowych warunkach będzie można wypełnić druk lub napisać dokument - wyjaśnia ZTM.

Od godziny 6.00 rano w poniedziałek Punkt Obsługi Klienta ZTM na Ogrodach będzie się mieścić w budynku przy ulicy Waryńskiego 8 (tuż przy pętli tramwajowej). W pomieszczeniu pojawi się m.in. czytnik kart PEKA, a punkt będzie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

- Żeby dotrzeć z informacją do pasażerów na obecnym punkcie zostanie umieszczona mapka, ponadto przedstawiciele ZTM będą informować klientów, gdzie znajduje się nowa lokalizacja oraz najbliższe punkty sprzedaży biletów - zapowiada Bernard Zapatka z ZTM.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Znowu zimna noc przed nami!
19℃
5℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
15 km
Stan powietrza
PM2.5
26.67 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro