Reklama
Reklama

Masz problem z internetem lub komórką? Orange ma poważną awarię. Wpływa na PEKĘ!

fot. lusi / freeimages.com
fot. lusi / freeimages.com

W godzinach wieczornych w poniedziałek doszło do poważnej awarii w sieci Orange. Użytkownicy nie mogą korzystać z internetu, bo nie działała Neostrada, a dodatkowo pojawiają się problemy z siecią komórkową. Operator przyznaje, że może to być "celowy atak". Przez awarię problemy mają też użytkownicy systemu PEKA.

O sprawie poinformował nas jeden z czytelników. Na profilu Orange na Facebooku pojawił się oficjalny komunikat w sprawie awarii. - Bardzo Was wszystkich przepraszamy - od ok. 22.30 mamy dużą awarię sieci. W całej Polsce występują problemy z dostępem do internetu i sieci komórkowej, normalnie działają jednak telefony stacjonarne. Przez cały czas trwa analiza przyczyn - na ten moment jeszcze ich nie znamy. Pod uwagę bierzemy m.in. celowe ataki. Nad rozwiązaniem problemu pracują nieprzerwanie nasze zespoły kryzysowe. Zrobimy co w naszej mocy, aby do rana przywrócić pełne funkcjonowanie naszych usług. Rozumiemy Wasze zdenerwowanie - jest w pełni uzasadnione. Będziemy informować o zachodzących zmianach - czytamy w komunikacie.

S. U. Bałtyk w Kołobrzegu - wypoczynek i rehabilitacja. Tutaj każdy dzień zaczyna się od szumu fal, uśmiechu personelu i troski o Twoje zdrowie. Sprawdź ofertę na www.subaltyk.pl
REKLAMA


We wtorek rano w wielu miejscach dostęp do usług przywrócono, ale wciąż w niektórych rejonach kraju użytkownicy mają problem z korzystaniem z komórek i internetu. - Awaria usług, która rozpoczęła się w nocy, została już usunięta w większości Polski. Niestabilności mogą występować jeszcze w różnych miejscach kraju, ale sytuacja wraca szybko do normy. Będziemy Was informować o ostatecznym zakończeniu awarii oraz o ewentualnych dalszych naszych działaniach. Jeszcze raz bardzo Was przepraszamy - i dziękujemy szczególnie za dużą wyrozumiałość - dodaje operator.

Problemy przez awarię mają też użytkownicy systemu PEKA. - W związku z awarią po stronie operatora telekomunikacyjnego występuje czasowy brak łączności skutkujący tym, że w części Punktów Obsługi Klienta i Punktów Sprzedaży Biletów nie ma obecnie możliwości doładowania karty PEKA. Operator dokłada starań w celu jak najszybszego usunięcia awarii. Obecnie bilety można doładować w Punktach Obsługi Klienta przy ul. Matejki, Głogowskiej, na dworcu Junikowo, na Dębcu i Moście Teatralnym oraz w Kupcu Poznańskim. Bez zakłóceń działają także biletomaty. Przerwa w łączności nie ma wpływu na działanie czytników w pojazdach, mogą jednak pojawiać się problemy z transferem e-biletu - wyjaśnia Zarząd Transportu Miejskiego.

  • Aktualizacja
    wtorek, 24.03.2015 r., godz. 16.37
    Aktualizacja
    wtorek, 24.03.2015 r., godz. 16.37
    Operator przywrócił już dostęp do internetu. We wszystkich POK można już doładowywać karty PEKA.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

22℃
8℃
Poziom opadów:
0.3 mm
Wiatr do:
24 km
Stan powietrza
PM2.5
13.60 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro