Znowu awaria PEKI: nie można było zalogować się na konto
W piątek pisaliśmy o problemach z systemem PEKA. Pasażerowie skarżyli się, że nie mogą się zalogować na swoje konto przez internet. W poniedziałek problem wystąpił ponownie. Ale nie tylko ten. Nie można też było doładować karty w Punktach Obsługi Klienta, ale restart systemu ten problem rozwiązał.
- Byłem przed chwilą w punkcie ZTM w Kupcu Poznańskim i stojąc w kolejce usłyszałem, że znów prawdopodobnie padł serwer PEKI - napisał do nas czytelnik, Łukasz. Rzeczywiście - obecnie nie można się zalogować na swoje internetowe konto PEKA. Po wpisaniu loginu i hasła pojawia się komunikat: "System chwilowo niedostępny. Proszę spróbować później".
Jak wyjaśnia Zarząd Transportu Miejskiego - od rana występowały problemy z doładowaniem kart PEKA w Punktach Obsługi Klienta ZTM. Konieczne było wykonanie restartu systemu. Obecnie można już wykonywać transakcje w POK. Wciąż jednak nie działa strona internetowa umożliwiająca logowanie się na własne konto PEKA. Firma zajmująca się jej obsługą stara się rozwiązać problem.
Do podobnej awarii doszło w piątek rano. Wówczas firma zajmująca się obsługą systemu w ciągu około godziny usunęła usterkę.
AKTUALIZACJA
Około godziny 9.00 usterkę na stronie internetowej systemu udało się usunąć. Można już logować się na swoje konto w systemie.
Najpopularniejsze komentarze