Reklama

Ławica: od 20 godzin pasażerowie czekają na wylot do Egiptu

fot. Sebastian Czopik

Niezbyt udany początek wczasów mają pasażerowie rejsu do egipskiej Hurghady, który już w piątek o godzinie 15.30 miał wylecieć z poznańskiej Ławicy. Od ponad 20 godzin czekają na samolot, który zabierze ich do Afryki.

O problemach z lotem poinformował nas jeden z pasażerów. - Nasze biura podróży nie interesują się swoimi klientami, dlatego postanowiliśmy napisać do Państwa - pisze. - Od wczoraj od godziny 15:30 oczekujemy na wylot samolotu do Hurghady. Niestety, samolot z polskimi turystami nie wrócił stamtąd, prawdopodobnie turyści koczują cały czas na lotnisku. Nam nie udziela się informacji, cały czas utrzymywano, że samolot miał awarię, a wczoraj o 2.00 w nocy kiedy po raz kolejny czekaliśmy na lot po nieprawdziwej informacji biur podróży dowiedzieliśmy się, że nasz samolot utknął w Tel Awiwie i że nie ma pozwoleń międzynarodowych na wylot do Hurghady. W nocy przewieziono nas z lotniska do hotelu, gdzie obecnie przebywamy bez jakiejkolwiek informacji czy i kiedy wyruszymy. Łącznie nasz lot ma już blisko 20 h opóźnienia - dodał.

Jak informuje Hanna Surma, rzeczniczka prasowa Lotniska Ławica, rzeczywiście samolot linii Eurolot miał przylecieć z Hurghady w piątek o godzinie 14.40, a o 15.30 miał wyruszyć z Poznania w lot powrotny do Afryki. - Z najnowszych informacji wynika, że pasażerowie wylecą do Hurghady w sobotę o godzinie 19.10 - mówi. - Samolot z Hurghady ma wylądować o 18.35 - dodaje.

Karolina Bursa, rzeczniczka Eurolotu przyznaje, że lot został opóźniony m.in. na prośbę biur podróży. - Zgodnie z prośbą biur podróży, którym staramy się pomóc jak możemy, rejs został przesunięty na dzisiaj - mówi Bursa. Po chwili jednak dodaje, że jest to skutek wielu czynników. - To jest po prostu efekt nałożenie się na siebie różnych opóźnień, rotacji oraz podjęcia przez nas wspólnych decyzji - dodaje. - Z pewnością pasażerowie dzisiaj wylecą na swoje wakacje. Mogę ich przeprosić w imieniu biur podróży i naszym za takie opóźnienie - mówi.

W tej chwili pasażerowie pechowego lotu znajdują się w hotelach na terenie Poznania. - Pasażerowie otrzymali świadczenia, znajdują się w hotelach, a także otrzymują od nas informację na bieżąco - kończy.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Kiedy w końcu zrobi się cieplej? Mamy dobre wiadomości!