Reklama
Reklama

Problemy z systemem PEKA

fot. czytelnik
fot. czytelnik

W piątek rano występowały problemy z logowaniem się na indywidualne konta na stronie internetowej systemu PEKA. Przez to nie można było m.in. kupić biletów czy doładować tPortmonetki przez Internet.

O awarii systemu PEKA poinformowali nas nasi czytelnicy. Okazało się, że przy próbie zalogowania się na swoje konto na stronie internetowej systemu, na ekranie pokazywała się informacja "System chwilowo niedostępny. Proszę spróbować później".

Siedem dni niezapomnianych muzycznych wrażeń? To musi być CZAS NA TEATR! Pobierz aplikację już teraz i odkryj szczegółowy program: spektakle, koncerty, spotkania i wiele więcej!
REKLAMA


- Sprawę szybko przekazaliśmy do firmy zajmującej się obsługą systemu - mówi Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM. - Użytkownicy nie mogli zalogować się na swoje konto, a przez to nie mogli doładować np. swojej tPortmonetki - dodaje.

Sprawdziliśmy - przed godziną 12.00 logowanie się na własne konto w systemie jest już możliwe. Można też kupić bilet i doładować tPortmonetkę. Utrudnienia trwały kilkadziesiąt minut.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Może być bardzo niebezpiecznie. Jest ostrzeżenie IMGW również dla Poznania!
2℃
-3℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
17 km
Stan powietrza
PM2.5
20.10 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro