Problemy z systemem PEKA
Dodano piątek, 8.08.2014 r., godz. 11.58
W piątek rano występowały problemy z logowaniem się na indywidualne konta na stronie internetowej systemu PEKA. Przez to nie można było m.in. kupić biletów czy doładować tPortmonetki przez Internet.
O awarii systemu PEKA poinformowali nas nasi czytelnicy. Okazało się, że przy próbie zalogowania się na swoje konto na stronie internetowej systemu, na ekranie pokazywała się informacja "System chwilowo niedostępny. Proszę spróbować później".
- Sprawę szybko przekazaliśmy do firmy zajmującej się obsługą systemu - mówi Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM. - Użytkownicy nie mogli zalogować się na swoje konto, a przez to nie mogli doładować np. swojej tPortmonetki - dodaje.
Sprawdziliśmy - przed godziną 12.00 logowanie się na własne konto w systemie jest już możliwe. Można też kupić bilet i doładować tPortmonetkę. Utrudnienia trwały kilkadziesiąt minut.
Najpopularniejsze komentarze