Reklama
Reklama

Kolejki przez PEKA: "z dnia na dzień sytuacja się poprawia"

Jak zapewnia Zarząd Transportu Miejskiego, jeszcze w tym tygodniu sytuacja w Punktach Obsługi Klienta ZTM powinna znacznie się poprawić. Chodzi o gigantyczne kolejki, które się tutaj tworzą. Pasażerowie w nich stojący przyznają, że "starają się nie denerwować".

Jeszcze w ubiegłym tygodniu w kolejce do Punktu Obsługi Klienta ZTM trzeba było spędzić około trzech godzin. Dziś pasażerowie chcący np. uaktualnić oprogramowanie na swojej karcie PEKA stoją w kolejkach o połowę krócej. - Staram się nie denerwować - mówi jeden z pasażerów stojących w kolejce. - To powinno się podejść, kupić i iść dalej, a nie godzina sterczenia - dodaje kolejny.

Siedem dni niezapomnianych muzycznych wrażeń? To musi być CZAS NA TEATR! Pobierz aplikację już teraz i odkryj szczegółowy program: spektakle, koncerty, spotkania i wiele więcej!
REKLAMA


- Z dnia na dzień sytuacja się poprawia - zapewnia Bogusław Bajoński, dyrektor ZTM. - System w ostatnich dniach przyspieszył. Mamy znacznie mniej awarii, mniej zatrzymań, a to głównie powodowało wydłużenie kolejki - dodaje.

Firmy Bull Polska i R&G Mielec, które zajmują się obsługą systemu, w ostatnich dniach wymieniły uszkodzone podzespoły w czytnikach umieszczonych w pojazdach, a także rozwiązały problem z pobieraniem przez czytniki opłat za przejazdy ulgowe. - Testy potwierdziły, że opłaty naliczane są prawidłowo - wyjaśnia ZTM.

Dobra informacja płynie też z Junikowa. W ubiegłym tygodniu punkt umieszczony na pętli działał tylko do godziny 13.00. Obecnie jest on otwarty od 6.00 do ostatniego klienta. - Wszystkie pozostałe POK również pracują do momentu obsłużenia ostatniej osoby - zapewnia ZTM.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

2℃
-3℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
17 km
Stan powietrza
PM2.5
24.80 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro