Zakłady bukmacherskie STS nadal z Lechem Poznań
Firma bukmacherska Start-Typ Sport nadal będzie strategicznym sponsorem Lecha Poznań. Jej logotyp do końca sezonu 2014/2015 będzie widoczny na koszulkach drużyny.
Firma bukmacherska Start-Typ Sport związana jest z Lechem Poznań od kwietnia 2013 roku, a w pozyskaniu sponsora dla Kolejorza pomógł były pracownik Lecha - Michał Lipczyński. Przed laty dyrektor marketingu klubu, obecnie prowadzący prywatną agencję marketingu sportowego 4 Sport and Marketing. Od tego czasu, firma jest obecna na koszulkach piłkarzy Kolejorza, bandach stałych oraz LED wokół murawy czy na telebimach. STS jest także pierwszą legalną firmą bukmacherską, która informuje o sponsorowaniu klubu w kampanii telewizyjnej. Spoty bukmachera z udziałem Piotra Reissa można od początku maja zobaczyć przy okazji transmisji wybranych wydarzeń sportowych na kanałach TV oraz w Internecie. STS przez cały sezon prowadził także cieszące się dużym powodzeniem akcje skierowane do kibiców Lecha Poznań, w których do zdobycia były liczne nagrody związane z Kolejorzem.
- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy nie tylko ze względu na realizację zakładanych celów. Ważne jest dla nas także, że wspieramy polski sport, co wpisuje się w strategiczne działania podejmowane przez STS. Podczas mijającego roku wiele się również od siebie nauczyliśmy. Wierzymy, że przełoży się to na jeszcze lepsze efekty w sezonie 2014/2015. Liczymy, że kolejny rok współpracy będzie co najmniej tak dobry jak mijający, zarówno pod kątem biznesowym jak i sportowym - mówi prezes STS, Mateusz Juroszek.
W ramach nowej umowy logotyp STS będzie w dalszym ciągu na przedzie koszulek piłkarzy Lecha Poznań, a świadczenia dotyczące ekspozycji materiałów sponsora będą obejmować wybrane nośniki klubu. Obie strony będą także dalej współpracować w ramach działań w Internecie oraz przy projektach skierowanych do kibiców. Najbliższą taką akcją jest zbliżający się turniej piłkarski STS Mundial. Odbędzie się on 21 czerwca w Strefie Sportu INEA Stadionu, a kibice będą mogli zmierzyć się na boisku z pierwszą drużyną Lecha Poznań.
- Cieszymy się, że przed nami kolejny rok współpracy ze sponsorem strategicznym. W ciągu ostatnich 12 miesięcy to była i nadal jest bardzo kompleksowa współpraca. STS korzysta bowiem nie tylko z przestrzeni reklamowych, wynajmuje loże i inne przestrzenie na INEA Stadionie, jak choćby Strefę Sportu. Wykorzystuje wizerunek drużyny, klubowe gadżety i pamiątki, czy koszulki meczowe - mówi prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.
Umowa będzie obowiązywać podczas wszystkich meczów rozgrywek krajowych (zarówno o mistrzostwo Polski i puchar Polski) oraz międzynarodowych (rozgrywki UEFA) do końca rundy wiosennej przyszłego sezonu.