ZTM: "wieczne kolejki" w punktach obsługi?
- Dlaczego tak trudno kupić sieciówkę i dlaczego są wieczne kolejki - pyta nasza czytelniczka, która trafiła we wtorek na gigantyczną kolejkę w POK Zarządu Transportu Miejskiego na Piątkowie. ZTM przyznaje, że takie sytuacje zdarzają się sporadycznie.
Nasza czytelniczka pojawiła się na pętli tramwajowej na osiedlu Jana III Sobieskiego przed godziną 10.00 we wtorek. W Punkcie Obsługi Klienta ZTM czekała w kolejce do kasy stojąc za drzwiami budynku. - Dlaczego tak trudno kupić sieciówkę i dlaczego są wieczne kolejki - pyta.
Bartosz Trzebiatowski z Zarządu Transportu Miejskiego przyznaje, że sam był dziś w POK na os. Sobieskiego i kolejki nie było. - Takie sytuacje zdarzają się sporadycznie. Być może w punkcie pojawiło się więcej osób, które odbierały kartę PEKA i ją doładowywały lub np. składały wniosek o kartę. Trudno jednoznacznie stwierdzić co jest przyczyną - mówi.
Trzebiatowski zaznacza, że moment przejścia z KOMkart na PEKĘ na przełomie kwietnia i maja przebiegł wyjątkowo łagodnie. - Oczywiście część osób korzysta jeszcze z KOMkart, bo ważność ich biletu upływa w różnych terminach. Jeśli chodzi o liczbę złożonych wniosków o wydanie karty PEKA, utrzymuje się ona na tym samym poziomie, a więc trudno w tym szukać wytłumaczenia - dodaje.
- Zapewniam, że w przypadku kolejek staramy się działać na bieżąco. Nie mieliśmy w ostatnim czasie sygnałów o takim problemie w naszych Punktach Obsługi Klienta, na pewno przyjrzymy się sprawie - kończy.
Przypomnijmy, że w Poznaniu działa 11 POK Zarządu Transportu Miejskiego. Dodatkowo w mieście działa 46 Punktów Sprzedaży Biletów, w których można kupować i przedłużać bilety okresowe na sieć na karcie PEKA (z wyłączeniem biletów trasowanych) oraz 15 takich punktów, w których można dodatkowo przedłużać trasowane bilety na karcie PEKA, ELS i KOMkarcie. Szczegóły można znaleźć TUTAJ.
Najpopularniejsze komentarze