Sponsor strategiczny Lecha Poznań krytykuje Mariusza Rumaka
Dodano czwartek, 27.02.2014 r., godz. 13.18

- Manchester jest trochę jak Lech. Niby zawodnicy nieźli, ale trener do d*** - komentuje ostatnie wydarzenia w futbolu prezes sponsora strategicznego Lecha Poznań z firmy STS, Mateusz Juroszek.
- Manchester jest trochę jak Lech. Niby zawodnicy nieźli, ale trener do d*** - taki wpis zamieścił na Twitterze prezes sponsora strategicznego Lecha Poznań z firmy STS, Mateusz Juroszek. Natychmiast został zapytany przez jednego z kibiców czy to opinia prywatna, czy opinia prezesa STS, sponsora głównego. - Jedno z drugim nie ma znaczenia. Zarząd Lecha i właściciele znają moje zdanie - odpowiedział Juroszek. Przypomnijmy, że firma bukmacherska Start-Typ Sport została strategicznym sponsorem Lecha Poznań w kwietniu 2013 roku. Jej logotyp do końca sezonu 2013/2014 będzie widoczny na koszulkach drużyny.
Najpopularniejsze komentarze