ZTM: Punkt Obsługi Klienta przy ul. Matejki od poniedziałku czynny dłużej
Od 3 lutego Punkt Obsługi Klienta ZTM przy ulicy Matejki 59 czynny będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 20:00.
Biorąc pod uwagę bardzo duże zainteresowanie wymianą KOMkart na kartę PEKA i chcąc ułatwić klientom składanie wniosków i odbiór kart - punkt ten będzie czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach od godziny 6:00 do 20:00 - informuje Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.
Start systemu Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej, która zmieni sposób opłacania przejazdów w transporcie miejskim został ustalony przez Radę Miasta Poznania na 1 lipca 2014 roku. Równocześnie przypominamy, że od 1 marca 2014 r. bilety okresowe będą sprzedawane wyłącznie na kartę PEKA - dodaje.
Wnioski o wydanie karty PEKA można składać przez internet. Można również złożyć wniosek w jednym z 11 Punktów Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego:
- ul. Matejki 59,
- ul. Głogowska 133,
- Górczyn - dworzec autobusowy,
- Junikowo - pętla autobusowo-tramwajowa
- Ogrody - pętla tramwajowa,
- rondo Kaponiera - ul. Zwierzyniecka (przy punkcie dyspozytora ruchu MPK),
- plac Wiosny Ludów
- Kupiec Poznański,
- os. Jana III Sobieskiego - dworzec autobusowy,
- Dębiec - pętla tramwajowa,
- rondo Rataje - dworzec autobusowy, -
rondo Śródka - dworzec autobusowy.
Wszystkie Punkty Obsługi Klienta ZTM czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00.