Nowa galeria handlowa chętnie odwiedzana przez poznaniaków

Choć informacje o nowych galeriach handlowych otwieranych w mieście nie spotykają się przeważnie z pozytywną opinią poznaniaków, centrum handlowe w ZCK na brak klientów nie narzeka.
25 października oficjalnie otwarto nową część Zintegrowanego Centrum Komunikacyjnego z centrum handlowym i parkingiem. W poniedziałek minął pierwszy miesiąc Poznań City Center. W tym czasie galerię odwiedziło 1 mln 200 tysięcy osób. - Rekordowe wyniki zanotowano podczas pierwszych trzech weekendowych dni działania, kiedy to liczniki odwiedzalności zatrzymywały się codziennie na blisko 65.000 wejść. Frekwencja klientów w Poznań City Center nadal najwyższa jest w weekendy i utrzymuje się na poziomie zbliżonym do wyników weekendu otwarciowego - wyjaśnia PCC.
Klienci nie tylko chętnie odwiedzają nowe centrum handlowe, ale też zostawiają w nim pieniądze. - Z informacji docierających do nas od poszczególnych najemców, wiemy, że niektóre marki zanotowały wyniki sprzedaży o rekordowej wysokości na tle ostatnich otwarć w kraju a nawet w Europie - komentuje Andrzej Seliga, dyrektor zarządzający TriGranit Management Polska.
Najwięcej pieniędzy zostawiono w sklepach z ubraniami, obuwiem, kosmetykami, lekami oraz w restauracjach i kawiarniach. W najbliższych tygodniach planowane jest otwarcie kilku kolejnych sklepów - m.in. Dalia, Martes Sport, Gina Piacci czy La Vantil.
W Poznaniu w kolejnych latach mają się pojawić następne wielkie galerie handlowe - to CH Łacina przy rondzie Rataje oraz CH Metropolis przy ulicy Hetmańskiej.