ZTM: punkt obsługi klienta na Junikowie i bilety 3-miesięczne tylko na PEKĘ

Od niedzieli tramwaje dojeżdżają na pętlę tramwajową na Junikowie. Nie jest to jedyna dobra informacja dla mieszkańców okolicy. Od poniedziałku na pętli będzie działać Punkt Obsługi Klienta ZTM. Ważne zmiany od 1 października zajdą w sprzedaży biletów 3-miesięcznych oraz semestralnych. Nie kupimy ich już na KomKartę. Będzie to możliwe tylko dla posiadaczy kart PEKA.
Wraz z przywróceniem ruchu tramwajów na pętlę na Junikowie, pojawi się tutaj Punkt Obsługi Klienta ZTM. To dobra informacja dla mieszkańców - będzie tu można m.in. zakupić bilety. POK zacznie działać o godzinie 10.00 w poniedziałek. - Przez pierwsze dwa tygodnie września POK będzie czynny w godzinach od 10.00 do 17.00. Od 16 września POK będzie funkcjonował w takich godzinach jak inne punkty ZTM, czyli od godziny 6.00 do 20.00 - wyjaśnia Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.
Mamy też ważne wiadomości dla osób, które korzystają 3-miesięcznych i semestralnych biletów na komunikację miejską w naszym mieście. Od 1 października takie bilety będą sprzedawane wyłącznie na kartę PEKA, ELS (Elektroniczna Legitymacja Studencka) oraz ELD (Elektroniczna Legitymacja Doktorancka). Tym samym to koniec uzupełniania o te bilety KomKart. - Zmiana ta nie dotyczy dzieci poniżej 13 roku życia, które będą mogły kupować bilety semestralne oraz 3-miesięczne na KOMkartę - dodaje.