Przejście pod Kaponierą: reklama przykryła ściany
Od pewnego czasu w przejściu podziemnym pod Kaponierą można zobaczyć na ścianach gigantyczną reklamę firmy produkującej napoje. To równocześnie jeden ze sponsorów EURO 2012. Jak wam się podoba?
Jeszcze kilka lat temu poznaniacy wierzyli, że podczas EURO 2012 Kaponiera będzie jedną z wizytówek naszego miasta. Właśnie do Mistrzostw Europy miała zostać gruntownie przebudowana, wraz z przejściem podziemnym.
Dziś już wiemy, że planu nie udało się zrealizować. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem na EURO pojedziemy po przebudowanym fragmencie ulicy Roosevelta. Generalny remont przejścia podziemnego zaplanowano dopiero na miesiące po zakończeniu sportowego turnieju.
Aby jednak nie odstraszyć kibiców i turystów mało estetycznym wyglądem przejścia podziemnego pod głównym węzłem przesiadkowym w Poznaniu, na ścianach pojawiła się gigantyczna reklama jednej z firm, która jest oficjalnym sponsorem EURO 2012. Dodatkowo - estetyczny wygląd zyskała część gablot znajdujących się w przejściu. Zadbano również o nowy system informacji wizualnej i wymalowano sufit.
- Przecież to oczywiste, że tylko wypudrowano Kaponierę. Pewnie po EURO reklamę zedrą ze ścian i będziemy dalej oglądać to, co jest pod nią. Czyli odrapane ściany - mówi jeden z poznaniaków.
Miasto przyznaje, że chciało zagospodarować ściany w inny sposób, ale... nie otrzymało konkretnych propozycji od zainteresowanych firm.
Jak wam się podoba "nowe" przejście pod Kaponierą?
Najpopularniejsze komentarze