Ogromny sukces akcji "Poznań za pół ceny"
Prawie 150 partnerów wzięło udział w kolejnej edycji akcji "Poznań za pół ceny", która odbyła się w dniach 28 - 29 kwietnia.
W tym roku odbyła się piąta edycja poznańskiej akcji. Organizatorzy namówili do współpracy blisko 150 partnerów oraz przygotowali ciekawy program turystyczny. W ostatni weekend kwietnia dopisała również pogoda, która sprawiła, że Poznań odwiedziło tysiące turystów, a akcja okazała się wielkim sukcesem.
- Najbardziej radował nas widok tysięcy osób spacerujących po Poznaniu z mapkami naszej akcji, którzy głośno debatowali o tym, co będzie kolejną atrakcją na ich liście - mówi Jan Mazurczak, dyrektor Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, która zorganizowała akcję.
Ogromnym zainteresowaniem cieszyło się poznańskie ZOO, termy maltańskie. Duża popularnością cieszyła się oferta kulturalna przygotowana przez poznańskie teatry. Kilka tysięcy osób wzięło udział w zwiedzaniu Zamku Cesarskiego, Fary, a także Fortu IIa. Warto też wspomnieć, że w wielu hotelach, które przyłączyły się do akcji, zabrakło miejsc noclegowych.
W tegorocznej edycji wzięły również udział firmy i instytucje z okolicznych miast i gmin: Czerwonak, Komorniki, Kórnik, Luboń, Mosina, Puszczykowo, Stęszew, Suchy Las, Swarzędz i Tarnowo Podgórne. Tradycyjnie już prowadzone były badania, które pozwolą dokładnie ocenić ile osób i skąd odwiedziło Poznań, a także jakie usługi cieszyły się największą popularnością.