Poznań będzie się promować za 4 miliony
4 miliony złotych pochłonie zagraniczna kampania promocyjna Poznania w ramach przygotowań do EURO 2012. W czwartek zaprezentowano cztery nowe spoty reklamowe skierowane do mieszkańców państw, których reprezentacje będą rozgrywać mecze w naszym mieście.
Była już akcja "Congrats! Come & Enjoy UEFA EURO 2012™ in Poznan", czas na kolejną. Tym razem Biuro Promocji Miasta postawiło na cztery spoty promocyjne. Każdy z nich skierowany jest do jednego z państw, którego reprezentacja będzie rozgrywać mecze w naszym mieście podczas EURO. Dodatkowo zrealizowano także spot w wersji niemieckiej - ze względu na bliskość tego kraju.
Akcja "Shoot & win" rozpocznie się w najbliższy poniedziałek i będzie trwać aż do połowy maja. To nie tylko promocja ale też konkurs z nagrodami. Spoty reklamowe zrealizowane w Irlandii, Chorwacji, Włoszech i Niemczech mają zachęcić mieszkańców tych państw do nakręcenia filmu według schematu (chodzi o kopanie piłki) i wzięcia udziału w konkursie. Spośród tych, którzy zdecydują się nadesłać swój film wybranych zostanie 20 szczęśliwców (po pięciu z każdego państwa). W nagrodę przyjadą do Poznania na EURO 2012, gdzie m.in. otrzymają specjalne miejsce dla VIP-ów w Strefie Fanów EURO 2012. Dostaną także niespodziankę od prezydenta Grobelnego.
We wszystkich spotach pojawia się wspólny element - to Bartosz Bosacki kopiący piłkę do kolejnych bohaterów. Spot chorwacki zrealizowano w Dubrowniku, włoski w Rzymie, irlandzki w Dublinie oraz niemiecki w Berlinie.
Gdzie będzie można zobaczyć spoty? Przede wszystkim w telewizji oraz w Internecie. Koszt całej akcji promocyjnej to 4 miliony złotych, z czego 3/4 pochłonęła emisja spotów.
Wersja dla Irlandczyków
Wersja dla Włochów
Wersja dla Chorwatów
Wersja dla Niemców
Najpopularniejsze komentarze