EURO 2012: jest nowa kampania miasta
"Każdy z nas jest gospodarzem turnieju" to najnowsza kampania promocyjna Poznania Miasta-Gospodarza UEFA EURO 2012. W mieście można już znaleźć plakaty z twarzami poznaniaków, którzy wzięli w niej udział.
Przez dwa najbliższe tygodnie na billboardach zlokalizowanych w różnych częściach Poznania będzie można zobaczyć plakaty z twarzami zwycięzców konkursu "Pokaż się na UEFA EURO". Poznaniacy zrobili sobie zdjęcie w jednym z Foto Kiosków i wypełnili krótką ankietę. Następnie wśród nich wybrano osoby, które reprezentują wszystkich mieszkańców Poznania.
Na plakatach zobaczymy wizerunki m.in. motorniczego MPK Romana, bliźniaków Piotra i Marcina, Kingi, która pracuje w Call Center, a także polsko-ukraińskiej rodziny mieszkającej w Poznaniu.
- Celem kampanii jest zachęcenie poznaniaków do aktywnego uczestniczenia w turnieju i wspólnego zaangażowania się w tworzenie wyjątkowej atmosfery podczas największej w historii Poznania imprezy sportowej - informują organizatorzy. To właśnie od poznaniaków zależy, czy kibice z różnych stron świata wyjadą z naszego miasta zadowoleni.