Reklama
Reklama

6 mln zł za nazwę Stadionu Miejskiego

Lech Poznań jeszcze przed EURO 2012 planuje sprzedaż praw do nazwy Stadionu Miejskiego, które wycenia na ok. 6 mln zł. Ponadto klub przedstawił program "Hospitality Match Day".

Prezes Lecha Poznań Karol Klimczak zdradził, że trwają negocjacje z firmą, która jest zainteresowana przejęciem praw do nazwy Stadionu Miejskiego. Rozmowy są zaawansowane, a klub zakłada pozyskanie z tego tytułu 6 mln zł rocznie. Jeśli negocjacje zakończą się sukcesem to około 1,8 mln zł z tej kwoty będzie otrzymywało miasto Poznań (zgodnie z umową na operatora - red.).

Ponadto klub zaprezentował program "Hospitality Match Day" przygotowany dla przedstawicieli biznesu, małych i dużych firm, jak również osób prywatnych - tych wszystkich, którzy chcą oglądać mecze Lecha w najbardziej komfortowych warunkach i jednocześnie korzystać z dodatkowego serwisu i specjalnych atrakcji.

W ramach oferty Hospitality do dyspozycji gości klubu są miejsca VIP i Super VIP na głównej trybunie stadionu oraz 10-osobowe zamknięte sale, tzw. Skyboxy, wzdłuż pierwszej i trzeciej trybuny stadionu (jest ich w sumie 42 na obu trybunach). Oferta na wszystkie mecze rozgrywane na Bułgarskiej w rundzie wiosennej sezonu 2011/2012 jest już przygotowana i dostępna w sprzedaży. Obejmuje Pakiet Skybox, Super VIP i VIP.

Koszt Pakietu VIP na całą rundę to 1750 zł netto, Pakietu Super VIP - 2800 zł netto, natomiast ceny Pakietu Skybox uzależnione są od lokalizacji wybranego Skyboxu na I lub III trybunie i kształtują się od 35900 do 56500 zł netto. Lech Poznań zachęca również do korzystania z oferty Hospitality Event, w ramach której oferuje ponad 50 sal o powierzchni od 30 do 1500 m2.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

10℃
0℃
Poziom opadów:
2.7 mm
Wiatr do:
22 km
Stan powietrza
PM2.5
5.29 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro