Film promocyjny Poznania ponownie nagrodzony!
Film promujący Poznań - "Kalejdoskop" został nagrodzony Silver Screenem w prestiżowym konkursie The US International Film and Video Festiwal w Los Angeles. To kolejna nagroda dla tej produkcji.
1000 filmów z 22 krajów brało udział w prestiżowym konkursie The US International Film and Video Festival, który już od 44 lat jest organizowany w Los Angeles. Poznańska produkcja zdobyła srebro w kategorii filmów turystycznych obok produkcji ze Szwecji i z Austrii.
Film "Kalejdoskop" zrealizował Xawery Żuławski, który spędził 50 godzin w helikopterze nad Poznaniem. W efekcie powstał spot o długości ponad trzech minut, który możemy też oglądać w wersji skróconej - 30- i 60-sekundowej.
Spot nakręcony w ubiegłym roku był w tym roku już dwukrotnie nagradzany na ogólnopolskich i międzynarodowych festiwalach. W kwietniu doceniono go przyznając Poznaniowi srebro w konkursie Klubu Twórców Reklamy w kategorii Marketing Miejsc. W marcu ten sam film otrzymał II nagrodę w kategorii Turystyka Miast na berlińskim festiwalu filmów turystycznych The Golden Citygate.