Film promocyjny Poznania ponownie nagrodzony!
Miasto Poznań otrzymało kolejną nagrodę za film promocyjny pt. "Kalejdoskop". Tym razem srebro przyznano na prestiżowym ogólnopolskim konkursie Klubu Twórców Reklamy.
Spot, który nakręcono w ubiegłym roku, zajął drugie miejsce w kategorii Marketing Miejsc. Poznań wyprzedził m.in. Gdańsk, Lublin, czy Województwo Mazowieckie. Lepszy okazał się jedynie Kraków.
Kompletna wizja działań promocyjnych to jedno, konsekwencja w jej realizacji to drugie. Kolejna nagroda za aktywność marketingową Poznania jest tego potwierdzeniem. Coraz mocniejsza pozycja Poznania wśród polskich miast w obszarze promocji jest powodem do zadowolenia. Teraz stawiamy sobie poprzeczkę wyżej i myślimy o większej aktywności, w szczególności poza granicami Polski - mówi prezydent Poznania Ryszard Grobelny.
Przypomnijmy, że miesiąc temu ten sam film promocyjny otrzymał II nagrodę w kategorii Turystyka Miast na berlińskim festiwalu filmów turystycznych The Golden Citygate. Wśród wyróżnionych państw i miast znalazły się m.in. Włochy, Grenlandia, Niemcy, RPA, Indie, a także Valencia i Goteborg. Spot promujący Poznań wyróżniono dodatkowo zaprezentowaniem filmu w całości gościom festiwalu.
Film zrealizował Xawery Żuławski, który spędził 50 godzin w helikopterze nad Poznaniem. W efekcie powstał spot o długości ponad trzech minut, który możemy też oglądać w wersji skróconej - 30. i 60. sekundowej.