Sprawę w MOPR załatwisz przez miejskie Call Center

Biuro informacji teleinformatycznej urzędu miasta rozszerza od środy swoje usługi na klientów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie.
Od 29 grudnia miejskie Call Center uruchamia telefoniczną usługę informacyjną dla klientów MOPR-u. Połączenie będzie realizowane pod numerem (061) 646-33-44, po wyborze klawisza 4. Informacji na temat działalności poznańskiego MOPR-u można też zasięgnąć na stronie www.mopr.poznan.pl.
Usługą centrum telefonicznego objęto informacje z zakresu działania poznańskiego MOPR przykładowo o:
* zasiłkach pieniężnych,
* pomocy niepieniężnej w tym usługach opiekuńczych, pracy socjalnej, poradnictwie specjalistycznym, interwencji kryzysowej, schronieniu,
* rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych,
* opiece zastępczej w tym rodzinach zastępczych i świadczeniach z tym związanych,
* zasadach ubiegania się o miejsce w Domu Pomocy Społecznej,
* projektach i programach MOPR jak np. "Pomoc rodzinie z osobą uzależnioną".