Innowacyjna kapsuła reklamuje Poznań
Stworzona przez polskich projektantów kapsuła promuje Poznań na przy okazji prestiżowych wydarzeń m.in. we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Do 25 października można ją oglądać w Poznaniu.
Hasło reklamujące stolicę Wielkopolski za granicą to "Poznań. Eastern energy, Western style". (Poznań. Wschodnia energia, zachodni styl). Częścią akcji promocyjnej miasta jest m.in. nowoczesna, dmuchana kapsuła, zaprojektowana w studiu MOA (Masters of Art).
W ciągu ostatnich miesięcy obiekt ten był obecny na prestiżowych wydarzeniach międzynarodowych w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoszech. Obecnie po raz pierwszy można ją obejrzeć w Polsce w Starym Browarze w Poznaniu, przy okazji Art&Fashion Festiwal. Potem kapsuła będzie wystawiana na MTP.
Zaprojektowana przez MOA kapsuła to ciche, wygodne miejsce, w którym można na chwilę przysiąść, w spokoju porozmawiać, podładować telefon i napić się kawy. Regenerująca chwila oddechu od zgiełku i jednocześnie dostęp do energii ma symbolizować miasto Poznań, które zapewnia wszystko, co potrzebne do rozwoju w biznesie. Opatrzona w logo Poznania kapsuła została wyposażona w dwa niewielkie ekrany LCD, na których wyświetlana jest prezentacja poświęcona Poznaniowi. W kapsule umieszczona została półka z folderami o mieście wraz z informacją, że stawia ono na innowacje i wspiera przedsiębiorczość. Grupą docelową kampanii są biznesmeni, ludzie kreatywni i liderzy opinii.