Poznań za pół ceny nie jest najlepszy
Zakończyło się głosowanie na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku. W rywalizacji przez długi okres czasu prowadziła akcja Poznań za pół ceny. Wygrał Szlak Orlich Gniazd.
Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku w konkursie zorganizowanym przez serwis OtoWakacje.pl i Polską Organizację Turystyczną wybierali internauci. Głosowanie zakończyło się w niedzielę, 17 października. Choć przez długi czas to właśnie poznańska akcja prowadziła (tuż przed Szlakiem Orlich Gniazd), z danych przedstawionych na stronie internetowej organizatorów w poniedziałek rano wynikało, że pierwsze miejsce zajął XL Międzynarodow Festiwal Jazzu Tradycyjnego Old Jazz Meeting - Złota Tarka w Iławie. Na drugim miejscu był Szlak Orlich Gniazd, a na trzecim Poznań za pół ceny.
Jak się jednak okazało - najwyżej ocenione produkty turystyczne były umieszczone na stronie organizatorów w przypadkowej kolejności. Około godziny 14.00 najwyżej ocenionym stał się Szlak Orlich Gniazd, a Poznań za pół ceny przesunął się na drugie miejsce.
Znamy już oficjalne dane organizatorów konkursu. Najlepszym Produktem Turystycznym 2010 roku jest Szlak Orlich Gniazd. Zwycięski produkt otrzyma w nagrodę kampanię reklamową - internetową o wartości 50 tysięcy złotych na stronach serwisów Grupy Allegro.