Życzenia wygrały w Promocity
Dodano poniedziałek, 13.09.2010 r., godz. 21.10

Poznański spot reklamowy "Umiemy wyśpiewać życzenia" został nagrodzony na Festiwalu Filmów Promocyjnych Miast i Regionów Promocity w Gdyni.
Złoty Prom trafił do poznańskiego Urzędu Miasta. To prestiżowe wyróżnienie otrzymano za spot reklamowy, w którym zespół Audiofeels składał bożonarodzeniowe życzenia wszystkim Polakom. Poznań wygrał w najbardziej obleganej i tym samym najbardziej prestiżowej kategorii konkursowej - spot TV lub billboard sponsorski.
Jak przyznał Grzegorz Kiszluk, przewodniczący jury konkursowego, "Umiemy wyśpiewać życzenia" to świeżość, pomysłowość, profesjonala realizacja i umiejscowienie w kontekście. Dużym atutem spotu jest również uniwersalizm, dzięki któremu dotarł on do wszystkich mieszkańców naszego kraju.