Poznań promuje w Polsce ukończony stadion
"A nam już trawa rośnie" to hasło wartej 600 tys. zł, ogólnopolskiej kampanii reklamowej Poznania. Start akcji zbiegł się w czasie z informacją o nowych wątpliwościach UEFA do obiektu na Bułgarskiej.
Stadion Miejski w Poznaniu, jako pierwsza w kraju arena gotowa na Euro 2012, ma w kampanii kreować wizerunek Poznania jako metropolii realizującej ambitne przedsięwzięcia na wysokim poziomie. Pełne hasło akcji promocyjnej "A nam już trawa rośnie. Jesteśmy gotowi na Mistrzostwa 2012" wpisuje się zarazem w slogan "Poznań know-how", czyli miasto, które "wie jak". Przekaz jest taki, że jeśli chodzi o obiekt sportowy, nie mamy żadnych opóźnień.
Start kampanii reklamowej nieszczęśliwie zbiegł się z informacją, że przebudowany za 713 mln stadion nie spełnia nowych wymogów UEFA dotyczących rozgrywania spotkań w europejskich pucharach. Od dłuższego czasu wracają też krytyczne głosy dotyczące stanu murawy na Bułgarskiej. Przed najważniejszymi spotkaniami w europejskich pucharach do Poznania spod Gorzowa Wielkopolskiego ma być jednak przywieziona nowa trawa, transportowana w specjalnych rulonach.
Kampania reklamowa za 600 tys. zł potrwa do końca września. Obejmie reklamy w tygodnikach prasowych, Internecie oraz reklamę outdoorową. Czytelnicy tygodnika "Newsweek" w sześciu województwach otrzymają wraz z reklamą również specjalną saszetkę z nasionkami trawy. W największych miastach Polski stadionowe plakaty zawisną na ponad 450 citylightach. Dodatkowo w Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Sopocie, Warszawie i Wrocławiu w przestrzeni miejskiej pojawią się nietypowe instalacje ambientowe - fragmenty murawy z poznańskim logotypem i charakterystycznymi liniami boiska piłkarskiego.
Najpopularniejsze komentarze