Feroma się wprowadza
Dodano wtorek, .00.0000 r., godz. 00.00
"Zarządzanie z ludzkim obliczem" - to hasło, które ma charakteryzować styl działania spółki Feroma, która od czwartku będzie zarządzać komunalnymi lokalami.
Jak twierdzą szefowie Feromy - lokatorzy mogą się spodziewać większej otwartości na ich potrzeby, co ma się przejawiać między innymi tym, że mieszkańcy będą mieli łatwiejszy dostęp do urzędników. Czy podobnie będzie z dostępnością do nowych punktów obsługi, to się dopiero okaże.Ulica Sielska 23 - ten adres powinni zapamiętać wszyscy lokatorzy miejskich kamienic, którzy do tej pory załatwiali swoje sprawy w Biurze Obsługi Mieszkańców numer 5 przy ul. Nehringa 2. Od czwartku będą obsługiwani w Punkcie Obsługi Klienta numer 5. Nowy zarządca miejskimi kamienicami - spółka Feroma otwiera w Poznaniu sześć takich punktów obsługi klienta. Każdy z nich przejmie sprawy sześciu dotychczasowych BOM-ów. Punkty Obsługi Klienta numer 1 i 6 będą działać przy ulicy Marcelińskiej 90. POK numer 2 i 3 będzie przy alejach Marcinkowskiego 20a. POK numer 4 znajdzie się przy ul. 28 Czerwca 1956, a POK numer 5 - przy ulicy Sielskiej. Jak zapewnia nowy zarządca - mieszkańcy mogą liczyć na to, że pracownicy spółki będą bardziej otwarci na ich sprawy.
Dyrektor poznańskiego oddziału Feromy - Agnieszka Lachor obiecuje, że poprawi się to, co do tej pory było największą bolączką. Chodzi o szybsze niż dotychczas usuwanie drobnych awarii. Mimo że nadal będzie się tym zajmować Pogotowie Techniczne MPGM.