Reklama
Reklama

Poznań ze Złotymi Formatami

Złote Formaty to najbardziej prestiżowy konkurs odbywający się w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Do plebiscytu zgłoszono ponad 170 projektów z całej Polski. Na początku kwietnia ogłoszono finalistów tegorocznej edycji. Poznań był nominowany w czterech na pięć kategorii. Otrzymał 3 nagrody i tyle samo wyróżnień.

28 projektów walczyło o prestiżowe nagrody i wyróżnienia, jakimi są Złote Formaty. Plebiscyt ma za zadanie wyłonienie miejsc, które najlepiej się promują, stawiają na innowacje i ciekawe pomysły. Poznań zdobył w tym roku najwięcej nominacji do nagród - 4. Po 3 otrzymali Ruda Śląska oraz województwo pomorskie. Tak wyglądała lista tegorocznych nominowanych:

Siedem dni niezapomnianych muzycznych wrażeń? To musi być CZAS NA TEATR! Pobierz aplikację już teraz i odkryj szczegółowy program: spektakle, koncerty, spotkania i wiele więcej!
REKLAMA


Kategoria DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA - GRAND PRIX
1. Poznań - Strategia Marki Poznań
2. Ruda Śląska - Promocja Miasta Ruda Śląska
3. Województwo Małopolskie - Kulturalna Małopolska
4. Województwo Śląskie - Śląskie. Pozytywna energia
5. Województwo Świętokrzyskie - Kampania Promocyjna Województwa Świętokrzyskiego

Kategoria OUTDOOROWA KAMPANIA REKLAMOWA:
1. Lublin - Kampania "Renesans inspiracji"
2. Poznań - Kampania "Wielkie Marki"
3. Ruda Śląska - Kampania "Szczęśliwi ludzie mieszkają w Rudzie"
4. Województwo Lubelskie - Kampania "Wyłącz napięcie, włącz zasilanie"
5. Województwo Śląskie - Kampania "Pozytywnie nakręceni polecają. Śląskie, pozytywna energia"

Kategoria EVENT:
1. Poznań - "Poznań za pół ceny"
2. Radom - "Szafa"
3. Sieradz - "Sieradz Open Hair Festival"
4. Trzebnica - "Zlot motocyklowy Honda Gold Wing"
5. Województwo Kujawsko-Pomorskie - "StarForce 2009 - 30-lecie Gwiezdnych Wojen w Polsce"

Kategoria WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:
1. Łódź - "MC Łódź - subiektywny przewodnik po Łodzi"
2. Stary Sącz - "Chleb Nasz Powszedni czyli kuchnia Lachów Sądeckich"
3. Województwo Łódzkie - Album "Kocham Łódzkie"
4. Województwo Małopolskie - Album "Smakowanie Małopolski"
5. Województwo Pomorskie - Katalog Turystyki Przyjazdowej "Pomorskie Dobry Kurs"
6. Województwo Pomorskie - "Morze dla Ciebie? Bałtyk"

Kategoria KAMPANIA ON-LINE:
1. Dzielnica Bielany- Misja Bielany www.misjabielany.pl
2. Kraków - Kraków na YouTube, Facebook, blip
3. Lublin - Przeżyj studia. Studiuj w Lublinie www.student.lublin.eu
4. Poznań - Kampania Akademicki Poznań II www.poznanprzyciaganajlepszych.pl
5. Ruda Śląska - Ogólnopolski Festiwal Wspomnień www.festiwalwspomnien.pl
6. Szczecin - Design dla Szczecina www.szczecin.eu
7. Województwo Pomorskie - Konkurs. Zaproś znajomych na Pomorze www.poznaj3miasto.pl

W czwartek, w warszawskim hotelu Sheraton, odbyła się uroczysta gala, na której ogłoszono zwycięzców konkursu. Poznań triumfował! Stolica Wielkopolski pierwsze miejsce zajęła w kategorii kampania outdoorowa za projekt "Wielkie Marki". Srebro przyznano Poznaniowi za działalność promocyjną pod hasłem "Poznań. Miasto know-how". Za ten sam projekt nagrodę specjalną naszemu miastu przyznał magazyn "Elle".

Wyróżnieniami nagrodzono dwie inne poznańskie akcje: www.poznanprzyciaganajlepszych.pl. oraz "Poznań za pół ceny". Kampania on-line spodobała się również branżowemu portalowi Proto.pl - przyznał nam kolejne wyróżnienie.

Maksymalna liczba znaków: 1000
Nie jesteś anonimowy, Twoje IP zapisujemy w naszej bazie danych. Dodając komentarz akceptujesz Regulamin Serwisu

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

2℃
-3℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
17 km
Stan powietrza
PM2.5
21.90 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro