Z s.Oliver na piersi
Międzynarodowa korporacja odzieżowa - s.Oliverzostała Sponsorem Generalnym Lecha Poznań. Umowa obowiązywać będzie przez 2,5 roku.
Międzynarodowa korporacja odzieżowa s.Oliver została oficjalnym Sponsorem Generalnym Lecha Poznań. Logo marki pojawi się na koszulkach zawodników Kolejorza. Podpisana umowa o współpracy będzie obowiązywała do lipca 2012 roku.
"Jesteśmy dumni z tego, że możemy poprzez sponsoring wspierać jedną z najlepszych drużyn piłkarskich w kraju. Lech Poznań to zespół z wielkim potencjałem" - mówi Janusz Botorek, prezes s.Oliver Polska.
"Naszą strategią, którą realizujemy od niemal czterech lat, jest współpraca ze sponsorami, która pozwala nam pozyskać fundusze na wzmacnianie pierwszego zespołu. Cieszymy, że już od dziś Lech Poznań ma nowego Sponsora Generalnego, firmę s.Oliver. Jesteśmy przekonani, że umowa sponsorska przyniesie korzyści obu stronom" - mówi Andrzej Kadziński, Prezes Zarządu KKS Lech Poznań.