Media Expo 2010 na MTP
W środę rozpoczęły się targi telewizyjne Media Expo 2010 na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Towarzyszą im targi Euro - Reklama, w ramach których można zobaczyć Salon Digital Printing Expo oraz Salon Visual Expo. Imprezę Media Expo 2010 można odwiedzić do piątku. Patronami medialnymi wydarzenia są portal Epoznan.pl i telewizja WTK.
Media Expo 2010 trwają od 10 do 12 marca br. Na Międzynarodowych Targach Poznańskich pojawili się przedstawiciele mediów, nadawcy telewizyjni, producenci programów i sprzętu tv, a także operatorzy telekomunikacyjni. Na wystawie można się zapoznać ze sprzętem najnowszej generacji - od kamer, przez systemy edycyjne, aż do pełnego wyposażenia studio. Na Media Expo 2010 swoją ofertę prezentują też stacje telewizyjne oraz firmy świadczące nowoczesne usługi telekomunikacyjne.
W ramach telewizyjnych targów na MTP odbywają debaty: "Telewizja w internecie - wyzwania technologiczne i nowe możliwości", "Product placement - jak na tym zarobić?", "Kultura w telewizji - Pegaz czy Gwiazdy na Lodzie" oraz "Jak finansować produkcję telewizyjną? Reklama, dotacje publiczne, opłaty operatorów telekomunikacyjnych, nowe źródła". 11 marca, w CK Zamek, na uroczystej gali Prezydenta Poznania zostaną wręczone nagrody "Złoty Monitor" oraz "TV SAT Magazyn".
Jednorazowy bilet wstępu na Media Expo 2010 kosztuje 50 zł (bez rejestracji) lub 20 zł (z rejestracją). Za bilet na wszystkie 3 dni targów trzeba zapłacić 100 zł (bez rejestracji) lub 40 zł (z rejestracją).