Firmy coraz częściej rezygnują z telefonów stacjonarnych
W dobie dominującego Internetu, coraz więcej firm decyduje się na rozwijanie swojej działalności tylko w sieci. Z tego powodu, często trudno znaleźć w bazach adres jej siedziby, czy stacjonarny numer telefonu a jedynie numer telefonu komórkowego i adres e-mailowy. Czy taka firma jest mniej wiarygodna dla potencjalnego odbiorcy?
Dawniej każdą zarejestrowaną firmę można było znaleźć w książce telefonicznej oraz największych internetowych bazach danych. Jej właściciel obowiązkowo musiał podać dokładny adres siedziby. W większości przypadków dla klienta był to znak, że firma rzeczywiście istnieje. Bardzo duże znaczenie miał także stacjonarny numer telefonu.
Obecnie mniejsza firma bądź ta, która dopiero się rozwija rzadko inwestuje w podłączenie telefonu stacjonarnego. W dobie telefonów komórkowych po prostu się to nie opłaca. Abonament sieci komórkowej często jest tańszy niż sieci stacjonarnej. Ponadto wielu operatorów prezentuje specjalne oferty, dzięki którym pracownicy danej firmy mniej płacą za rozmowy. Komórki zaczęły dominować także przez większą mobilność pracowników i ich obowiązek ciągłego kontaktu z przełożonym.
Czy jednak nadal w wielu z nas nie pozostał strach przed współpracą z firmą, która nie posiada numeru telefonu stacjonarnego? Czy to nie jest dla nas znak dodatkowy znak, że firmę tę trzeba lepiej sprawdzić? Zapraszamy do udziału w naszej sondzie!