Kolejna sieć sklepów wprowadza ciche godziny. Także w Poznaniu
Na taki krok zdecydowała się modowa marka H&M.
Od 8 grudnia w wybranych sklepach sieci w Polsce pilotażowo wprowadzone zostaną ciche godziny. To inicjatywa, która wspiera osoby wrażliwe na bodźce - w tym w spektrum autyzmu, z ADHD, nadwrażliwością sensoryczną - a także osoby starsze, rodziny z dziećmi i wszystkich, którzy preferują spokojniejsze zakupy. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Jim, która od ponad 20 lat zmienia świat osób neuroatypowych na lepszy, a od 2020 roku zaprasza firmy do współpracy w ramach Cichych Godzin - podaje sieć H&M.
W ramach cichych godzin w sklepach wyłączona zostanie muzyka, ograniczone zostanie wykorzystanie systemu nagłośnienia, a oświetlenie zostanie natomiast przyciemnione. Dodatkowo, pracownicy lokalizacji biorących udział w pilotażu zostali przeszkoleni w zakresie obsługi klienta, biorącej pod uwagę potrzeby osób neuroatypowych - dodaje.
Ciche godziny zostaną wprowadzone w 10 sklepach sieci, w tym w sklepie w CH King Cross Marcelin. Od 8 grudnia ciche godziny będą obowiązywać we wtorki od 11.00 do 13.00 i w czwartki od 19.00 do 21.00.


