Szymanowskiego: utknęli na parkingu z powodu awarii szlabanu. APCOA przeprasza kierowców
Wracamy do sprawy parkingu przy ul. Szymanowskiego.
W środę informowaliśmy tutaj na epoznan.pl o kierowcach, którzy utknęli w samochodach na parkingu zarządzanym przez APCOA. Do naszej redakcji napisał kierowca, który skarżył się na to, że nie może wyjechać z parkingu i odebrać dzieci. Zwróciliśmy się w tej sprawie do APCOA.
- W pierwszej kolejności pragniemy przeprosić za tymczasowe utrudnienia na parkingu P&R Szymanowskiego. Do awarii systemu doszło ze względu na bardzo trudne warunki atmosferyczne jakie panowały w Poznaniu 26 listopada. W momencie, kiedy nasi operatorzy zauważyli problemy z działaniem urządzeń na parkingu, od razu wysłano na miejsce technika. Z uwagi na ciągłe opady śniegu wpływające na korki i trudną sytuację na ulicach, pracownik techniczny potrzebował ok. 30 minut na dotarcie na miejsce. Po tym natychmiast umożliwił użytkownikom wyjazd z obiektu, a następnie naprawił usterkę, której nie można było usunąć zdalnie - poinformował Filip Gruszczyński z APCOA.


