Kampania promująca Poznań wyróżniona
Kampania "Poznań. Miasto know-how" została jako jedyna wyróżniona w konkursie Złote Orły w kategorii Promocja Regionów. Tym samym zyskała tytuł najlepszej reklamy regionu w Polsce.
To, czego jedni nie rozumieją, inni docenili. Kampanię reklamową naszego miasta "Poznań. Miasto know-how" wyróżniono w konkursie Złote Orły. Wyróżnienie przyznano w kategorii Promocja Regionów. Jurorzy podkreślali, że "Kampania wprowadziła nowy logotyp i pozycjonowanie marki Miasta Poznań, jako miasta o randze metropolii."
Kampania od początku miała na celu zwrócenie uwagi na realne miejsca i faktyczne osiągnięcia naszego miasta. Komunikaty odnoszą się do konkretnych marek, instytucji oraz wydarzeń. Akcja swoim zasięgiem objęła całą Polskę. Ujawnienie marki kryjącej się za gwiazdką, czyli "Poznań. Miasto know-how" odbyło się jednocześnie w ogólnopolskich dziennikach, tygodnikach, miesięczniku, ogólnopolskich portalach internetowych i spocie telewizyjnym.
Nagroda została wręczona 4 grudnia. Złote Orły wyznaczają standardy kampanii reklamowych i doceniają te najlepsze.