Nowa kampania internetowa ma zachęcać turystów do odwiedzenia Poznania. Tak wygląda
Z kampanią rusza Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Dzięki kampanii turyści mają odwiedzać stolicę Wielkopolski w sezonie jesienno-zimowym. - Sezon jesienno-zimowy w Poznaniu ma ogromny, często nieodkryty potencjał. Zdecydowaliśmy się na nieco luźniejszą formułę, aby zaintrygować widza i pokazać nasze największe atuty z dystansem i humorem - mówi Jan Mazurczak, prezes zarządu Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Bohaterem kampanii jest turysta zafascynowany naszym miastem. W pierwszym filmie przedstawione są symbole Poznania: koziołki i rogale świętomarcińskie. Drugi odcinek to Ostrów Tumski. Wkrótce dostępne mają być odcinki o poznańskiej gastronomii oraz ofercie kulturalnej Poznania.
- Kampania prowadzona jest w internecie, głównie w mediach społecznościowych oraz na kanale YouTube marki Visit Poznań. Kampanię wyprodukowała poznańska agencja Dare Media. Autorką scenariuszy do wszystkich czterech odcinków jest Lynn Kucharczyk, a za reżyserię odpowiada Dawid Powicki. W głównego bohatera wcielił się Michał Sacharczuk - informuje PLOT.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2fcWGFhPi6o[/youtube


