Reklama
Reklama

Nowa kampania internetowa ma zachęcać turystów do odwiedzenia Poznania. Tak wygląda

fot. PLOT
fot. PLOT

Z kampanią rusza Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.

Dzięki kampanii turyści mają odwiedzać stolicę Wielkopolski w sezonie jesienno-zimowym. - Sezon jesienno-zimowy w Poznaniu ma ogromny, często nieodkryty potencjał. Zdecydowaliśmy się na nieco luźniejszą formułę, aby zaintrygować widza i pokazać nasze największe atuty z dystansem i humorem - mówi Jan Mazurczak, prezes zarządu Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.

Cornette Residence - Twoje miejsce pod skrzydłami historii. Poznaj nową inwestycję w Centrum, między Starym Rynkiem a Starym Browarem.
REKLAMA

Bohaterem kampanii jest turysta zafascynowany naszym miastem. W pierwszym filmie przedstawione są symbole Poznania: koziołki i rogale świętomarcińskie. Drugi odcinek to Ostrów Tumski. Wkrótce dostępne mają być odcinki o poznańskiej gastronomii oraz ofercie kulturalnej Poznania.

- Kampania prowadzona jest w internecie, głównie w mediach społecznościowych oraz na kanale YouTube marki Visit Poznań. Kampanię wyprodukowała poznańska agencja Dare Media. Autorką scenariuszy do wszystkich czterech odcinków jest Lynn Kucharczyk, a za reżyserię odpowiada Dawid Powicki. W głównego bohatera wcielił się Michał Sacharczuk - informuje PLOT.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2fcWGFhPi6o[/youtube

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

4℃
0℃
Poziom opadów:
0.2 mm
Wiatr do:
23 km
Stan powietrza
PM2.5
13.10 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro