Kupił mięso w Biedronce, "uratowała go" kasa samoobsługowa. Produkt był o niemal kilogram lżejszy niż wskazywała etykieta
Do zdarzenia doszło w sklepie na osiedlu Armii Krajowej.
- Ostatnio na łamach epoznan.pl czytałem o zaniżonej wadze fasoli, a teraz taka sytuacja w sklepie Biedronka. Kupowałem szynkę, waga na opakowaniu wynosiła 2,8 kg, a waga odczytana wyniosła 1,9 kg. Całe szczęście, że kasowałem się w kasach samoobsługowych i pojawił się błąd wagi. Zawołana obsługa sklepu wprowadziła szynkę z kodu na poprawną wagę. W zwykłej kasie pewnie obsługa by nie zwróciła uwagi i tym sposobem byliśmy oszukiwani - opisuje nasz Czytelnik.
Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z siecią Biedronka, która potwierdza sytuację. - Od razu po zgłoszeniu obsłudze sklepu przez klienta niezgodności wagi produktu z informacją na etykiecie wprowadzona została korekta - zaznacza Artur Jahns, starszy menedżer sprzedaży w sieci Biedronka. - Ponadto sprawdzono wszystkie pozostałe produkty tego indeksu i ich oznakowanie było zgodne ze stanem faktycznym - dodaje.
- Pakowanie i właściwe oznakowanie produktów leży po stronie producenta danego towaru, któremu zgłosiliśmy sytuację z prośbą o wyjaśnienie. Jednocześnie zachęcamy klientów i przypominamy, aby w przypadku zaobserwowania podobnych zdarzeń bezpośrednio powiadamiać personel sklepu, który będzie w stanie zareagować w odpowiedni sposób i poddać asortyment z niewłaściwym oznakowaniem procedurze likwidacji. Gdyby nie było to możliwe, prosimy o sygnał za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta drogą telefoniczną: 22 205 33 00 lub mailową: [email protected]. Taką informację można również zgłosić za pomocą aplikacji mobilnej Biedronki. Jeśli klient po zakupie zorientował się, że produkt jest niepełnowartościowy lub nieprawidłowo oznakowany, to po kontakcie z BOK reklamacja zostanie rozpatrzona zgodnie z oczekiwaniami klienta - zapewnia.
O fasoli pisaliśmy TUTAJ.


Najpopularniejsze komentarze