Reklama

Problemy pasażerów w Poznaniu. "Dlaczego ZTM nie pozwala kupić biletu?"

zdjęcie ilustracyjne, archiwum | fot. Maciej Kopiński
zdjęcie ilustracyjne, archiwum | fot. Maciej Kopiński

Chodzi o bilety okresowe.

O problemach informuje nas Czytelnik. "Dnia 29 sierpnia kończy mi się bilet miesięczny. Chciałem zakupić bilet do przodu. Wszystko jest zablokowane. Czy to jakiś celowy zabieg, żeby były dodatkowe mandaty? Dlaczego ZTM nie pozwala kupić biletu? Proszę o interwencję" - pisze Adrian.

Tematem zajmowaliśmy się pod koniec zeszłego tygodnia. Zarząd Transportu Miejskiego potwierdził w rozmowie z nami, że obecnie nie można kupić biletu okresowego z wyprzedzeniem. "Z uwagi na trwający proces wdrażania nowej taryfy biletowej, która zacznie obowiązywać od 1 września, nie ma jeszcze możliwości zakupu biletu okresowego z nowej taryfy" - tłumaczył nam Bartosz Trzebiatowski z ZTM. "Dokładamy starań, żeby nowe bilety były jak najszybciej dostępne dla pasażerów. Wdrażanie nowej taryfy wymaga synchronizacji wielu działań programistycznych i dotyczy wielu różnych urządzeń umożliwiających zakup biletu (np. terminale w Punktach Obsługi Klienta, biletomaty, Aplikacja PEKA itp.). Wszystko musi działać prawidłowo i zostać przetestowane. Proces jest w toku, w momencie kiedy bilety z nowej taryfy będą dostępne do sprzedaży, będziemy o tym informować. Zmiana taryfy jest jedyną i wyjątkową sytuacją, kiedy możliwość zakupu biletu okresowego z 30-dniowym wyprzedzeniem nie ma zastosowania" - kończy.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

24℃
13℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
9 km
Stan powietrza
PM2.5
9.10 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro