Ruszyły kolejne remonty w mieście, duże korki w centrum!
Od piątku inaczej funkcjonuje komunikacja miejska, są też zmiany dla kierowców.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w piątek tramwaje wróciły na most św. Rocha i na Głogowską, ale remonty rozpoczęto w kolejnych lokalizacjach - na węźle Traugutta (Hetmańska / 28 Czerwca 1956) oraz na węźle Bałtyk (Roosevelta / Bukowska). Choć komunikatów w tej sprawie było sporo, nie dotarły do wszystkich. Nasz Czytelnik napisał do nas, że między rondem Starołęka a Traugutta jeździ "jakiś tramwaj 91, który jeździ lewą stroną, potem wraca prawą stroną". - Co się tam dzieje? Żadnych komunikatów, tylko zwykła rozwieszka na tablicy. Ja, jak ja, jeszcze podejdę na Pamiątkową i przeorganizuję sobie trasę do pracy, ale pani o dwóch kulach i osoby starsze totalnie nie wiedzą co się dzieje! Jest totalny brak informacji! To nie powinno tak wyglądać - grzmi.
O zmianach w komunikacji miejskiej pisaliśmy wielokrotnie, między innymi TUTAJ.
Ale zmiany wprowadzono też w ruchu kołowym, szczególnie widać to w piątek rano w centrum Poznania. Zamknięto dwa pasy do skrętu w lewo z ul. Bukowskiej w stronę ronda Kaponiera, dwa pasy do jazdy w lewo z ul. Roosevelta w ul. Bukowską oraz dwa pasy do jazdy na wprost ul. Roosevelta od Kaponiery w stronę mostu Dworcowego. Dla kierowców wyznaczono objazdy.
- Objazd dla zamkniętej relacji na wprost w kierunku mostu Dworcowego poprowadzono zawrotką w ul. Bukowskiej za peronem tramwajowym. Objazd dla relacji w lewo z ul. Bukowskiej w ul. Roosevelta poprowadzono fragmentem ul. Roosevelta z zawrotką za wyspą kanalizującą lewoskręt w ul. Bukowską. Objazd z ul. Roosevelta w lewo w ul. Bukowską poprowadzono objazdem przez rondo Kaponiera. Ruch pieszy i rowerowy w rejonie prac odbywać się będzie z ograniczeniami - podawał w ostatnich dniach Miejski Inżynier Ruchu.