Poznań reklamuje się jako miasto sukcesu
Od poniedziałku widzowie telewizji CNN będą mogli obejrzeć aż 240 spotów, które będą promowały Poznań. Film pokaże nasze miasto od jak najlepszej strony także poza granicami kraju. Koszt promocyjnych działań wynosi 300 tysięcy dolarów. Zmian doczekało się też hasło reklamowe.
Obecnie Poznań promowany jest przez hasło Poznań Know How. Teraz nastąpi zmiana, bowiem w poniedziałek ruszyła nowa kampania, której celem jest wzbudzenie zainteresowania u zagranicznych inwestorów. Reklama miasta będzie więc skierowana głównie do biznesmenów, ale także do turystów i studentów.
Jaka będzie nowa kampania? Przede wszystkim zmieni się hasło promujące miasto. Nowy slogan brzmi "Optymizm to połowa sukcesu, reszta to know how". Oprócz hasła pojawią się też reklamówki w portalach branżowych oraz plakaty w dwóch największych polskich miastach Warszawie oraz Wrocławiu.
Odrębnym działaniem na rzecz promocji naszego miasta jest spot reklamowy, który wyprodukowała stacja CNN. Emitowany będzie w zagranicznej telewizji 240 razy. Akcja potrwa do końca listopada. Za wyprodukowanie filmu oraz jego emisję miasto zapłaci 300 tysięcy dolarów.
Reklamówkę prezentujemy w dołączonym materiale video.