Park handlowy na Franowie przeszedł metamorfozę. Co się zmieniło?
Zmiany objęły sporą powierzchnię.
W czterech lokalizacjach sieci parków handlowych HOMEPARK, specjalizującej się w segmencie wyposażenia wnętrz trwają adaptacje, remonty i przygotowania do kolejnych otwarć nowych salonów. Wśród nich jest park na Franowie.
Jak przekazano, równolegle wielu z dotychczasowych najemców decyduje się na przedłużanie swoich umów.
"Długofalowa współpraca z najemcami i odpowiednio skrojony tenant mix to niewątpliwie nasze wyróżniki" - komentuje Agata Brzezińska, Senior Director, Head of CEE Pradera. "W trosce o ofertę, w jak najwyższym stopniu odpowiadającą na potrzeby naszych klientów, stale wzmacniamy ją poprzez nowości, modernizacje i powiększenia lokali w naszych centrach. W pierwszej połowie tego roku zmiany zaistnieją łącznie na ponad 14,5 tysiącach mkw. we wszystkich czterech naszych obiektach - podsumowuje półrocze Agata Brzezińska W komercjalizacji obiektu zespół PRADERA Management Poland wspierany jest przez agencję doradczą Cushman&Wakefield"- dodaje.
W poznańskim HOMEPARK Franowo już w pierwszych dniach czerwca klienci mogli odwiedzić sklep JYSK w nowej odsłonie - marka powiększyła swoją powierzchnię do ponad 1 600 mkw. Swoje oblicze zmienił również sklep JULA . Z kolei marka Arte Wykładziny i Dywany zdecydowała się na przedłużenie umowy najmu, co wskazuje na trafną lokalizację salonu w tej destynacji zakupowej. Nowością w HOMEPARK Franowo jest również salon DlaSpania - marka wyróżniająca się szeroką ofertą materacy, poduszek i innych produktów związanych ze snem.
Zmiany i inwestycje w HOMEPARK Franowo objęły łącznie ponad 4 800 mkw. powierzchni handlowej.