Grupa MTP zaprezentowała nową markę. "Nastała moda na Poznań i na Targi Poznańskie"
To Poznań Event Hub.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Poznaniem jako miejscem międzynarodowych wydarzeń, Grupa MTP ogłosiła dziś uruchomienie marki Poznań Event Hub. To nowa platforma promująca miasto w globalnym środowisku branży spotkań, integrująca pięć kluczowych lokalizacji eventowych w Poznaniu.
"Nowa marka to odpowiedź na globalne tempo przemysłu spotkań i rosnące zainteresowanie Poznaniem jako miejscem wydarzeń, które wyznaczają trendy. Pod wspólnym szyldem znalazły się: Poznań Congress Center (PCC), Międzynarodowe Targi Poznańskie, Hipodrom Wola, Port Sołacz oraz - już niebawem - zmodernizowana Arena Poznań"- informuje Karol Kański z MTP.
"Nastała moda na Poznań i na Targi Poznańskie" - mówi Tomasz Kobierski, Prezes Zarządu Grupy MTP. "Coraz więcej osób i organizacji wybiera nasze miasto jako przestrzeń do wydarzeń, które zmieniają nasze życie i mówią o przyszłości"- dodaje.
Aktualnie Poznań gości Impact CEE, a wkrótce będzie gospodarzem takich wydarzeń, jak Międzynarodowy Kongres Astronautyczny IAC czy ICCA Central European Chapter Meeting.
"Dlatego dziś z dumą ogłaszamy premierę marki Poznań Event Hub" - podkreślił Tomasz Kobierski "To nie tylko przestrzenie. To kompletna obsługa, doświadczenie i gotowość - od kongresów i targów, przez koncerty, aż po zawody sportowe"- dodał.
"Jesteśmy gotowi na każde wydarzenie - w sercu dynamicznego, pięknego miasta, w samym centrum Europy. Poznań Event Hub będzie naszą wizytówką w Europie i na świecie" - kończy prezes MTP.