Allegro zdetronizowane. Pierwszy raz w historii taka sytuacja
Temu wyprzedziło firmę wywodzącą się z Poznania.
Z danych zaprezentowanych przez Mediapanel wynika, że w marcu 2025 roku doszło do historycznej zmiany na czele kategorii e-commerce, a więc zakupów online. Pierwszy raz Allegro spadło z pozycji lidera na drugie miejsce, a na "jedynkę" wskoczyło Temu. W marcu z Temu skorzystało 18,11 mln użytkowników w Polsce. W ciągu miesiąca odnotowano wzrost użytkowników o ponad 400 tysięcy.
Allegro znalazło się na drugim miejscu z wynikiem 17,84 mln użytkowników. Trzecie miejsce należy do Media Expert z wynikiem 11,78 mln użytkowników, a czwarte do Aliexpress (10,8 mln użytkowników).
Wywodzące się z Poznania Allegro przez lata zajmowało pierwsze miejsce w tej kategorii zostawiając w tyle takich gigantów jak Amazon, Shein, a wcześniej eBay. Co ciekawe, choć to Temu miało najwięcej użytkowników w marcu, to i tak na Allegro spędzano najwięcej czasu - średnio o ponad godzinę więcej niż na Temu.
Najpopularniejsze komentarze