"Poznań za pół ceny" w konkursie. Głosuj i wygraj nagrody!
W tym roku laureata konkursu zorganizowanego przez Polską Organizację Turystyczną na najlepszy produkt turystyczny wybiorą także internauci. Do finału konkursu zakwalifikowała się również poznańska akcja "Poznań za pół ceny".
Akcja "Poznań za pół ceny" pierwszy raz odbyła się w ubiegłym roku. Organizowana jest przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną. Turyści, którzy odwiedzą Poznań w wybrany weekend mogą taniej przenocować, a także zjeść w restauracjach, pubach i kawiarniach. Specjalne atrakcje przygotowują również muzea - pojawią się tutaj eksponaty, które od wielu lat nie były wystawiane. To nie jedyne atrakcje. Wszyscy chętni mogą zwiedzać poznańskie zabytki z przewodnikiem.
"Poznań za pół ceny" został zakwalifikowany do finału konkursu na najlepszy produkt turystyczny w kategorii "Wydarzenie". Laureaci konkursu otrzymają Certyfikaty POT oraz ufundowaną przez POT kampanie promującą wydarzenie (reklamy w tv, radio, prasie, reklama outdoorowa, reklama w wydawnictwach POT, itd.). W tym roku po raz pierwszy laureata wybierze nie tylko POT, ale i internauci. Głosowanie internetowe zorganizował we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną serwis otowakacje.pl . Konkurs trwa do 6 listopada 2009 r. Produkt turystyczny, który uzyska największą liczbę głosów, zostanie nagrodzony kampanią reklamową o wartości 50 tys. zł w serwisach Grupy Allegro.
Głosować można na stronie http://www.otowakacje.pl/pot/show/id/86 .
Głosujący też nie pozostaną bez nagrody. Spośród najciekawszych wypowiedzi komisja konkursowa wybierze 20 zwycięzców. Laureaci zostaną powiadomieni o wygranej e-mailem.
Do wygrania nagrody ufundowane przez serwis otowakacje.pl:
- 5 namiotów turystycznych renomowanej firmy Cavery - Hidewa
- 5 walizek podróżnych firmy Roncato
- 5 plecaków firmy Campus
- 5 zestawów gadżetów Allegro składających się z kamery internetowej, słuchawek i pamięci USB