Termy Maltańskie z maszynami do opłacania parkingu jak z poprzedniego wieku? "Ludzie stoją w kolejce i godziny się naliczają"
Mamy odpowiedź aquaparku.
W tej sprawie napisał do nas Widz WTK. - Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie, jak również moim zadaniem naciąganie klientów korzystających z parkingu. Ciągle zmieniają się ceny za parking przy Termach Maltańskich, jak również powierzchnia (tańszego kosztem droższego), czyli zmniejsza się i dodatkowo ceny rosną. Jestem w stanie to zrozumieć, koszty itd. Ale rozbudowa kas itd., a nadal stoi jeden automat w budynku i jeden na zewnątrz do opłacenia parkingu (w dodatku działają one jakby były z poprzedniego wieku, w dzisiejszych czasach to jest wręcz absurdalne). Wiemy z jakiego powodu tak pewnie jest, żeby pieniędzy wpływało więcej, bo ludzie stoją w kolejce i godziny się naliczają. Na tak wielki obiekt dwa automaty, które tak wolno działają to chyba coś nie tak. Nie dość, że ceny biletów są wysokie to jeszcze na parkingu chcą zarobić - opisuje.
Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z aquaparkiem. - Temat automatów parkingowych jest nam znany i próbujemy go rozwiązać. W przyszłym tygodniu ruszają wstępne konsultacje rynkowe, mające na celu pozyskanie informacji od dostawców i producentów systemów parkingowych na temat obecnie stosowanych, nowoczesnych rozwiązań - wyjaśnia Filip Szymanowski z Term Maltańskich. - Pod uwagę brane są takie rozwiązania jak aktualizacja i modernizacja oprogramowania czy dołożenie dodatkowego urządzenia. Wybór ostatecznego rozwiązania i sposobu jego realizacji nastąpi jednak dopiero po zakończeniu wstępnych konsultacji rynkowych - zaznacza.
Równocześnie Szymanowski odnosi się do skarg na zmiany cen na parkingu czy jego powierzchni. - Nie mogę zgodzić się z zarzutem o ciągle zmieniających się cenach za parking oraz powierzchni. Choć takie regulacje miały miejsce w przeszłości, to chciałbym wyraźnie zaznaczyć, że ostatnia modyfikacja powierzchni miała miejsce dwa lata temu, a cen rok temu - dodaje.
Po naszej publikacji otrzymaliśmy oświadczenie od dostawcy urządzeń na parkingu Term Maltańskich. Oto jego treść:
Urządzenia poboru opłat dostarczone przez spółkę Green Center Polska pracują na parkingu od czerwca 2018 roku. W tym czasie obsłużyły prawie 7 500 000 parkowań. Dostarczone rozwiązanie jest objęte obsługą techniczną przez pracowników spółki Green Center Polska na mocy umowy pomiędzy spółką a Termami Maltańskimi. Wszystkie urządzenia pozostają sprawne i dostępne dla odwiedzających. System parkingowy jakim dysponują Termy Maltańskie wyposażony jest w kasy automatyczne obsługujące transakcje gotówkowe oraz elektroniczne na podstawie kart bankowych. Urządzenia przyjmują zarówno opłatę w formie bilonu, jak i banknotów, a w przypadku kart bankowych: w formie zbliżeniowej oraz stykowej z weryfikacją kodu PIN. Pozwala to na udostępnienie kierowcom elastycznej i wygodnej formy płatności. Średni czas transakcji w automacie parkingowym dla jednego klienta nie przekracza 30 sekund. Dlatego ze smutkiem przyjmujemy nieuzasadnione słowa krytyki i całkowicie nie zgadamy się z tezą przytoczoną w liście od rozżalonego klienta, opublikowanym na portalu informacyjnym epoznan.pl. Z poważaniem Zespół GREEN Center Polska.
Najpopularniejsze komentarze